Interim Inkopers - Inkoop & Advies Groep
Zoekt u een interim inkoper? Wilt u een leveranciersreductie realiseren of besparingen op bestaande inkoop aandachtsgebieden doorvoeren? Misschien tijdelijk een inkoper inhuren voor het opvangen van bijvoorbeeld een zwangerschapsverlof, of is er om een andere reden een inkoper voor langere periode niet inzetbaar? Is er een te kleine bezetting om inkooptrajecten uit te voeren? Inkoop & Advies Groep helpt u graag verder. Onze interim inkopers vangen uw tijdelijke inkoopcapaciteit behoefte met plezier op. Naast onze vaste interim inkopers werken we samen met zeer ervaren zzp’ers zodat we u altijd optimaal van dienst zijn.

Interim inkopers van Inkoop & Advies Groep

Onze interim inkopers zijn professioneel en hebben een hands-on mentaliteit. Ze beschikken over vele jaren inkoopervaring en hebben allen een relevantie HBO opleiding specifiek op inkoopgebied. Onze inkopers zorgen ervoor dat de uit te voeren inkoopactiviteiten op een juiste wijze worden uitgevoerd. Onze missie is om niet alleen de werkzaamheden uit te voeren maar er ook voor te zorgen dat ze worden geborgd in de bestaande processen van uw organisatie. Onze interim inkopers zijn klantgericht, werken graag samen en passen zich snel aan hun omgeving aan.

Voordelen

Interim inkopers kunnen voor uw organisatie significantie voordelen opleveren. Onderstaat een greep uit de resultaten die wij voor u kunnen behalen.

  • Kostenreductie (op de product of dienst maar ook op het gebied van efficiency verbeteringen)
  • Leveranciersreductie (werken met slimme contractvormen kan een enorme leveranciersreductie opleveren)
  • Het efficiënt uitvoeren van leveranciers en contractmanagent
  • Inkooprisico’s verkleinen
  • Inzetten van inkoopsoftware (om bijvoorbeeld contractmanagement beter te kunnen uitvoeren zodat contracten niet onnodig stilzwijgend verlengd worden).
  • Samenwerking met bestaande leveranciers optimaliseren.

Expertise

Onze interim inkopers hebben ruime ervaring in verschillende branches en inkoopaandachtsgebieden. Onderhoud gebouwen, ICT, HR, Autolease, Facilitair en nog vele andere. Onze interim inkopers kunnen zowel op tactisch als strategisch niveau inkoopadvies en inkoopactiviteiten uitvoeren maar kunnen ook ondersteuning bieden voor operationele werkzaamheden.

Inhuur varianten

Inkoop & Advies Groep kent twee inhuur varianten:

  1. Inhuur interim inkoper op uur basis (tegen een zeer scherp uurtarief)
  2. No cure, no pay traject (bijvoorbeeld voor de opzet van een centrale inkoopafdeling)

Heeft u ook interesse om met uw organisatie significant kosten te besparen én efficiency-verbeteringen door te voeren? Neem dan contact op via 06-51 86 25 86 of stuur een bericht: info@inkoopenadviesgroep.nl